onsdag 5 oktober 2011

Ibra



Så här skrev jag för några dagar sen:


"Jag tycker ändå Zlatan tappat mycket av sin attraktionskraft, var är lekfullheten, var är kaxigheten? Pojken har nog blivit vuxen tyvärr."


Efter att ha lyssnat på intervjun med honom i går så är det tyvärr värre än så.

"Man brinner inte lika mycket för det som innan"
"Jag pushar mig själv för att spela med ungarna, men jag har svårt med det också"


Pojken har blivit gubbe. Han verkar proppmätt. Jag är helt säker på att han lägger av innan kontraktet med Milan går ut om två år. Han har spelat på inspiration och rent nöje, när det nu bara är en daglig rutin tappar han tyvärr all stjärnglans och blir en bra targetspelare typ Allbäck. 30 år och less? Det var kul så länge det varade som kärringen sa när hon klämde bölden.







Tipparkungen är numera min epitet. 6 rätt på Lotto i lördags, klämde in matchresultatet för Espanyol-Real Madrid 0-4, och i går en trippel som gav 880:- tillbaka. I´m on a roll, and who knows where this will end.







Now off to lunch. Till Solna styr jag min lilla svarta bil. Frun vill visa upp mig för sina kollegor, som den läckra trofé jag är. Hoppas jag blir godkänd. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar