måndag 10 oktober 2011

Piss off





Känner ni igen känslan? Vakna upp och bara känna: stick å brinn, piss off, men durååå? Det gäller att snabbast möjligt leta sysselsättning som bryter denna totala avsaknad av lust. Jag tror helt ärligt att jag håller på att bli galen. Verkar inte bli något rehab-möte på jobbet denna vecka heller. Finns det inget finare sätt att säga, "vi tycker inte du ska börja jobba än", eller är det kanske, "vi tycker inte du ska börja jobba här igen" 
Ska jag rentav börja fila på mitt CV kanske?

"Pigg" kille på 43 höstar som är redo att hugga in där det behövs. Inte speciellt stresstålig och har svårt att hålla fler än en boll i luften. Jobbar helst i grupp då ensamhet gör mig aggressiv och sur. Jag är en god talare men en sämre lyssnare (enligt min fru)

Övriga styrkor:
Van att kämpa i motvind, ja även snålblåst. Ser bra ut i både regnställ, kostym och snickarbyxa. Pratar 3 språk flytande, Svenska, Engelska och Gotländska. 

Saker som kanske kan spela in vid eventuell anställning:
Tennisarmbåge, nyopererad rygg och ett lite småbräckligt psyke, men tänderna är bra tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar