måndag 24 oktober 2011

Stiltje



Har nu börjat naggat på de sju dödssynderna.

Avund: är definitivt närvarande. Ni fungerande, verksamma individer där ute, I envy you.
Frosseri: Inga byxor passar längre. Allt åker ner. Morötter, godis, nötter, glass, kattmat, ja precis allt.
Vrede: Kan jag kanske få börja jobba nu då? Förbannade jävla tvätt, disk, dator, tv, I fucking hate it.
Lättja: Ja inte startar jag några projekt direkt. WHAT EVER!!!!
Högmod, girighet och vällust har jag svårt att se att jag skall hamna i.
Underhåll mig snälla människor därute. Jag måste få blomma igen, läser till och med kommentarer till politiska artiklar på nätet, lyssnar på vemodiga låtar på Spotify, försöker föra allvarliga konversationer med våra katter, så undergången är nära, hilfe!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar