torsdag 20 oktober 2011

Snille





Trots sjukskrivning var jag på utbildning i dag. I vad? Jag vet inte riktigt. Jag vet att jag satt mellan 8-16 och "lyssnade", och hade alla rätt på det avslutande provet. Det var någonting med arbetsfordon i trafiken, avspärrningar och bla, bla, bla, Jag gjorde som jag brukar, tog in det övergripande och det som verkligen rör mig och kopplade på autopiloten på resten. I´m a natural.










Men jag är inte en natural gällande tid och rum just nu. Ni vet hur det kan vara på semestern, när man inte riktigt har koll på vilken dag det är, eller vad klockan är, ganska skönt eller hur? Ruskigt dålig koll just nu. På eftermiddagen fick jag någon slags flummig blockad. Måndag eller tisdag, ja jag vet inte vilken utav dom det är. Frågade grannen på kursen, torsdag i dag. Jaha, oj då, vad hände? Oj är det höst ute? Vem är jag? Var är jag? Behöver en fet släng av rutiner just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar