lördag 2 juli 2011

Dag 28, Sickoz


Eftersom jag är färsk på det här med bloggandet, spenderade jag en stund i går med att kika runt bland andra bloggare. Jag kommer aldrig påstå att jag är fullt frisk men herre gud vilka jävla dårar det finns där ute. Man blir nästan rädd när man tänker på att dessa människor finns i våra samhällen. Att det kan vara lite maniskt eller erotiskt är väl ok, men den där dåren som det stod om i tidningen som förklarade sin kärlek till 2-åringen på hans avdelning på förskolan han jobbade på. Jag menar va fan, skicka hit honom så ska jag ge honom lite"kärlek".



Gjorde något jag inte gjort på väldigt länge i går. Jag besökte lokala puben och slog ihjäl ett par roliga timmar med en kollega och en före detta kollega. Satan vad skoj vi hade. Tack Jensa och Janne, jag hoppas på en upprepning inom kort.

Vi har fått inspiration, min fru och jag. Vi måste stimulera våra bebisar väldigt mycket mer. Animal Planet visade tipsen på how its done. Nu jävlar skall det snickras och sys. Den ultimata klätter/koja/klösbräda världen skådat. Matta inköpt för att klä in plankor och hyllplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar