söndag 3 juli 2011

Dag 29, Wroooom

Fick en trevlig dos av familj i dag. På förmiddagen överraskades vi av besök från min käre bror. Inte tillräckligt ofta vi träffas nu för tiden. Han är en bra kille denne bror, gillar honom skarpt. Han jobbar dock för mycket tycker jag, är lite rädd för att den seniga kroppen kommer säga i från snart. Men han är bra på det han gör och är väldigt efterfrågad.
På eftermiddagen var det dags för syster min. Jag har förärats att övningsköra med henne och vi skulle testa för första gången. Standardfrågan: har du kört förut? Jo det hade hon visst, 3 ggr. faktiskt. Hon hade testat någon gång på 70-80-talet. Hjääälp!!! Men vi tog det lugnt och metodiskt. Rullade sakta på en öde parkering. Vi märkte dock att när vi snackade om livets alla frågor blev det genast lite knepigare. Man glömde gärna kopplingen och så vidare. Tycker dock för att vara novis så gjorde hon det med beröm godkänt.
Fem feta arbetsdagar kvar, sen går mannen, myten , legenden på välbehövlig sommarvila i 4 veckor
 

2 kommentarer:

  1. Bra blogg du har Johnny...Micke

    SvaraRadera
  2. Tack kompis, och min första kommentar någonsin på bloggen. Du är en sann vän :-)

    SvaraRadera