tisdag 12 juli 2011

Dag 34, Resfeber?


Med riktigt stor risk att låta tjatig säger jag ändå: knäppt en kall redan.
Många och tunga funderingar just nu. Hur många shorts, badbyxor och skor ska jag ha med mig till Gotland när jag nu far i morgon? Regnkläder? skulle inte tro det, let it rain säger jag bara. Börjat packa, är nysnaggad och allmänt förvirrad. Jag ska bli brun, fet och utvilad.
Kammade hem stålar i söndags. Prickade in alla åtta på topptipset. Låt mig säga så här: jag var inte ensam om det. 180 kaxiga slantar blev det och ja, jag tippar för mycket favorittips, jag vet.




Bloggen får vila ett tag nu då det inte finns internet, och ingen mobiltäckning vid Plaza del Höglund. Vill ni nå mig så skicka flaskpost till: The man att the beach with the golden tan.

Skickar med en sista talande bild. Husse är väl OK, men när fan kommer matte hem? 

2 kommentarer: