tisdag 20 mars 2012

Sporadiskt



Ha ha ha, vad tusan händer? Blogginläggen kommer lika ofta som skatteåterbäringen. Det händer för mycket just nu, jag har ingen tid över. De glada, festliga tillställningarna avlöser varandra. Känner mig som en Hollywoodfru på Tuppawereparty. Fy satan vad beige det är just nu. När jag inte ens har lust att skriva, då är det riktigt iskallt. Vad händer bryschan? Ja inte direkt någe just nu om jag ska vara allvarlig. Fotbollsabstinensen börjar bli riktigt elak. Kört lite 70/20 med familjen i hallen, testade lite styrka med katterna, provade plankan men Missy ledsnade då magen tog i golvet. Fru säger hon känner sig stressad av att jag klockar hennes färd från stationen till hemmet. Snart åker klubben i mitt hjärta på träningsläger till Turkiet och jag firar med att göra några sporadiska utfall följt av upphopp. Hoppas ni har en fantastisk vecka och att ni kommer hem med laddade batterier och att ni äter upp motståndet i år. Kommer definitivt hänga vid planen under säsongen med 5 varmkorv och 4 bullar.









Återtåget hittade ett litet sidospår igår, eller rättare sagt återtåget hade maskinfel. Torsk mot Djurgården där medelåldern ligger någonstans runt 45 år imponerar inte direkt. Skillnaden i år är att kära Leksand inte har samma press att ta sig upp då man numera satsar långsiktigt med unga egna produkter. Who am i trying to fool? Går ni inte upp i år tycker jag ni ska satsa på något helt annat. Rädda dalmasar var ingen vacker syn. Nä skärpning i leden, kamma er och slakta resten av kvalet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar