söndag 21 augusti 2011

T-1 Day



Phjuuff vad världen är orättvis. Förbaskade jäkla oturen grinade oss i ansiktet rejält i dag. Vi presterar en bra fotboll med ett par ruskigt vassa chanser i första halvlek, trots det låg vi under med 1-0. Andra akten var inte skön och det small rejält överallt. När krutröken lagt sig hade vi torskat med 2-1 och idioten på motståndarbänken gned in ett " fan va rättvist" i mitt ansikte. Jag är som bekant inte en våldsam människa, men visualiserade ändå bilden av att jag hängande i luften matar in ett par rejäla rundsparkar.




Mer sport: Åskådaren på en Holländsk match, tyckte domaren va så kass så han körde på honom med sin permobil. Jag kan tyvärr bara instämma domarna är i regel kassa. Hade jag haft permobil hade jag nog gjort detsamma efter våran match i dag.



Sista arbetsdagen på väldigt länge i morgon. Shit jag är ordentligt nervös nu. Tänk att vakna upp på tisdag eftermiddag och höra röster som viskar: "ja ja, vi kan ju inte lyckas varje gång". Men å andra sidan kanske man hör lite svagt borta i korridoren " Don´t you worry bout a thing, don´t you worry bout a thiiiiiiing"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar