lördag 20 augusti 2011

T-3 and T-2 days, Cats & dogs

Å gud bevare mig vad det öser ner regn. Gick till affären (500 m t&r) totaly soaked. Men växter och gräsmattor ser förnöjda ut i alla fall. 






Börjar på riktigt närma sig nu. Tisdagens kommande operation har gjort sig påmind hela vecka. Farbrorns mage har varit orolig. Har haft svårt att fokusera på jobbet. Känns lite overkligt kan man då säga. Min plan är, om jag inte är för mycket "Lucy in the sky" att fixa med lite plåtar hem. Typ lite som i homestylingprogrammen, före/efter. Hoppas bara att det inte är Simon & Tomas eller arga snickaren som utför det hela. Vad har jag att vänta? Hur jobbigt blir det? Ungefär efter en månad släpper värsta smärtan och du kan sluta med painkillers. Sjukskriven 3-6 månader. Återställd efter ett år. Jag kör frugans variant när vi väntade den första: ingen smärtlindring (sen tog hon i och för sig allt dom hade att erbjuda när det närmade sig). 3 veckors vila, sen börjar jag jobba. Ungefär 5-6 veckor senare har jag tagit upp en karriär inom synkroniserad simning.

 



Läser i dagens blaska om mannen som lackade ur på katten "come on then" när den rev honom. Han körde katten i micron. Missen klarade sig med nöd och näppe och har numera ett nytt hem som tur är. Mannen fick 16 veckors fängelse!!!! Varför inte 32 dygn i en finländsk bastu?  Han fick även djurförbud på livstid!!!! shopshop, av med fingrarna säger jag, så ska vi se hur många micros han kan starta, jävla idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar