måndag 28 januari 2013

A freaking brake



Ja men det är självklart att jag gillar dig. Det är bara det att det kan lätt bli lite snack om vi ses för ofta. Jo men jag lovar, jag tycker det är jättekul att ge dig pengar för dina "underbara" tjänster, jag har ju besökt dig 3 gånger på en dryg vecka. Det är lite sjukt, men jag måste bara gå till dig, trots att jag blir så slut och urlakad efter våra möten. Känslan när du försiktigt rör vid min nacke, pratar till mig med len stämma, får mig att känna mig som ett barn, trygg i mammas famn....för att sen rycka den i alla tänkbara vinklar så det sprakar, som ur en lägereld på ett scoutläger är priceless. Kiropraktortortyr är lika trevligt som att närvara vid en förlossning. Man har ingen aning om utgången men man önskar att man svimmar så allt är över när man vaknar. Ge mig a freaking break, Det räcker nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar