torsdag 16 juni 2011

Dag 14, vad hände?

Bloggade inget i går. Tyvärr berodde inte uppehållet på att jag vann på Lotto trots allt. Tycker dock att man  gott och väl kunde få utdelning för 3 rätt och 2 tillägsnummer. Snåljåpar!!!! Nej jag var körd i botten i går och hade inte lust med någe. Var hos företagshälsan och fick reda på att jag har tennisarmbåge, tackar allra ödmjukast. Vad kommer här näst? tandlossning, mjäll, foglossning? Då jag äter Lithium mot depression så får jag inte ta antiinflammatoriska läkemedel för armen. "Jaha vad ska jag då göra?" massera fick jag till svar, och så fick jag några övningar. Äh, jag tröck i mig en morfintablett, den gick att arbeta på ett bra tag.


Såg mitt gamla lag spela match i går. Spännande drabbning med lite väl darriga försvar. Matchen slutade 2-2 och det var nog rättvist. Grymt imponerad av min gamla lagkamrat från stenåldern som 43 år ung fortfarande håller sjukt bra nivå. Orättvist är det dock, han lirar än och jag kämpar för att komma på fötter på morgonen.
Mobiliserade kraft i går kväll och skruvade ihop nyinköpt hallmöbel, strul var det, sent blev det, men oooh vad ståtlig den är, möbeln alltså.

EN VARNING TILL ALLA MÄN DÄR UTE:

Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna på drinkar av kvinnor.

Kvinnor använder nämligen en "date rape" - drog kallad "öl" för att kunna slå till mot intet ont anande män.
Denna drog kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.

"Öl" används av kvinnor för att enklare övertala hjälplösa manliga offer att följa med dem hem.
Kvinnor behöver bara övertala en man att konsumera ett antal av dessa "öl" och sedan fråga honom om han vill följa med hem för lite oskyldig sex, en enkel teknik som lämnar de flesta män oförmögna att tacka nej.

Efter ett flertal "öl", kan män till och med komma att ha sex med oattraktiva kvinnor.
Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt minne av natten, en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att "nått hemskt har inträffat".

Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad "förhållande".
I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".

Tydligen är män mycket mer motagliga för denna typ av "bluffar" så fort "öl" serveras.

Skicka vidare denna varning till dina närmaste manliga vänner, har du eller någon man du känner fallit offer för denna hemska drog och de hemska kvinnor som utnyttjar den, var säker på en sak.

Det finns manliga support organisationer i varje svensk stad där ni kan disskutera de hemska detaljerna av ditt möte med dessa rovdjurslystna kvinnor på ett öppet sätt med likasinnade män

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar