tisdag 28 juni 2011

Dag 25, Men va i he...te


Neeeeeeeeeej. Men vad händer? Är det ödets jävla ironi eller? Jag prickade in 7 matcher av 8 på tipset. Och vilken match sket sig då? Jo mitt jävla lag förståss. Hade fått in tipset om Hammarby vunnit eller spelat oavgjort. Självklart förlorade dom med förbannade 1-0. Jag är väldigt nära att hitta ett nytt lag att följa. Nä det är jag inte, men still pissed off.


Fick kuvertet i dag. Förkunnadet om min dom, mitt öde, mitt....äh jag fick reda på när operationen blir. 25 augusti läggs jag upp för nödslakt. Hoppas dock att kvigan och kalvarna får hem sin oxe. Känns lite intergalaktiskt att det skall göras. Kommer bli Ninjatufft men skönt att få det gjort. 7/10 blir bättre av operationen men nån måste ju vara de andra 3, i will keep my fingers krossed that i´m not one of those.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar