lördag 4 juni 2011

Dag 2, smärtometer 7

Bor ju numer i en splitter ny hyreslägenhet. Allt är toppen och jättefint, meeeen, vägghängda toaletter må vara praktiska och fina, meeeen, känns som könskampen förloras då vi alla ägare av dessa hängande porslinsmonster måste bli sittkissare. Dom är ju grunda som en kastrull. Pojkar och män skall ju stå och kissa, men det är ta mej tusan helt omöjligt. Tar gärna emot tips för att förbli stående.
Hur som helst, dagen spenderades hos frisören, då frun skulle bli sommarfin. Superfin blev hon men gud vilken tid det ska ta. Med min onda klena rygg blev det som en oändlig olidlig kamp. Men allting ont för något gott med sig. Tack vare literaturen hos frissan är jag helt up 2 date med vad kändisarna har för sig och vilka trender som gäller. Vet också vad jag har att vänta mig närmaste tiden, då 5 olika horoskop beskrev detta.
Dagen efter är det och det känns kan jag lova. Dagen efter match alltså, å min skapare vad tungt det är. Rekordstor förlust mot serieledarna och det snurrar faktiskt i huvudet fortfarande.
Börjar känna lite oro inför jobbet på tisdag. Känner just nu att, hur fan ska jag fixa detta? Duktigt trasig och inga smärtstillare uthämtade. Känns som lårbenet lossnat i sitt fäste i arslet och som om muskler krympt till xxs.
Men hur jävligt det än är, så kan det självklart alltid vara värre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar