fredag 10 juni 2011

Dag 8, Fifansåjävlaontjaghar.

Kramp i nacken och ut i axeln hela dagen. Kanske blir tvungen att klämma en morfintablett trots allt. Vill gärna undvika så länge det går. Känns som jag redan äter nog med skit.
Ska till lokala sportaffären med dottern. Hon vill köpa keps. Risken finns att jag inte kommer kunna skriva blogg på ett par dagar. Alla som har en tonårsdotter vet att detta kan bli en lååååååååång tur. "Men gud, jag ser ut som ett CP i den här" "jävla skitfärger, finns inga andra" " men asså palla, jag ser skittjock ut i den här kepsen" "men ååååå, du fattar ingenting pappa". Andas, tålamod, lugn. Du har trots allt satt henne till världen. Låtsas lyssna men tänk på stranden, vattnet, ölen.....oj vad sa du gumman?

Morsan va på besök i dag. Har inte sett henne sen i vintras. Morsan är skön, hon e grym på att prata. Jag har uptäckt att jag hamnar i coma efter ett tag och utvecklar också feber.
Hon sklle blivit politiker eller konferencier. But hey!! I like here..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar