torsdag 23 juni 2011

Dag 20, Den efterlängtade vinsten


Så kom den då äntligen, lottovinsten ned stort V. Tjugo riksdaler för 4 rätt. Det kanske finns en gud trots allt.

Fortsatt jobbigt dock för framförallt "mitt allt" som inte kan förmå sig att se framtiden ann. Det handlar bara om att finnas där och stötta för allt vad tyget håller. Jag vet ju att allt kommer läka med tiden men de orden hjälper liksom inte nu.

Har själv varit hemma hela veckan då tre stycken revben hakat fel i fästet till ryggen. Två kiropraktorbesök har hjälp en del men det känns inte så bra som jag hoppats. Kanske "små grodorna" och "så göra vi när vi hänga våra kläder" i morgon kan hjälpa till i den slutgiltiga läkningen? Så otroligt jävla sjukt hur sliten jag är. Hur kunde det bli så här? Kommer det någonsin bli bättre. Men vad trodde jag då? 16 år på Arlanda med ett evigt lastande av bagage. Startade ju när jag var 16 år och fortfarande stod på tillväxt. Det var oftast ton man lastade per dag. Begreppet ergonomi fanns inte och pengarna var ok så det var liksom bara att kötta.

Damerna tog en våldsamt skön vinst i går. 4-0 på bortaplan och ett spel som jag inte sett på länge. 4 snabba i första halvlek "and the game was over". Kul när man får se fotbollsspelare prestera på sin absolut högsta nivå och utföra precis det man övat under senaste veckorna. you make me proud girls.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar