måndag 6 juni 2011

Dag 4, Nationaldagen. Smärtometer 6

Svea rikes nationaldag,
Vad göra för att fira detta? Varför inte vara så svensk man bara kan, vi åkte till IKEA. Inte bara vi som var så patriotiska i dag. Roliga inslag fanns dock, som han som iklädd vadderade cykelbyxor flanerade runt bland hyllorna. Hur tänkte han? Jag tar cykeln till IKEA i dag. Det är ju bara 6,5 mil. Får jag med mig en Billys bokhylla? Kanske får ta soffan en annan dag? Jag nöjer mig med dörrknoppen "plutten"?


Har sjukt ont i benet i dag, kroppen fungerar inte alls just nu. När smärtan släppt lite i ryggen märker man att den i själva verket har knallat vidare i denna kropp gjord av papp. Kommer lätt att tänka på ett korthus.




 Sitter nu och inväntar resultatet från tjejernas bortamatch, skulle sitta gott med en 3:a. Har varit lite upp och ner hitills under säsongen. Resultaten speglar oftast träningsfliten under försäsong och det fanns ju faktiskt en hel del mer att önska där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar