tisdag 24 januari 2012

Dream Theater



Konferera mera i slottsmiljö på Torsdag. Ska nog säga ett par sanningens ord, ingen kommer undan när jag låter släggan gå. Ja så kan det låta när tuffa anställda yttrar sig. Själv ska jag le, vara inställsam och kamma medhårs som vanligt.
I morgon bär det av till Globen. Christer Sjögren tolkar Peter Jöbacks tophits. Eller var det kanske Dream Theater med nya trumslagaren Mike Mangini. Svart bälte i progressiv rock och med en uppsättning musiker som gör det omöjliga möjligt gång på gång. Den här gången ska jag testa etagediving med sedvanlig crowdsurfing och väl framme vid scenkanten ska jag gråtandes med mascaran rinnande, bedyra min kärlek till bandet.










Efter att kämpat i helgen med uppsättning av hyllor, skåp, speglar, lampor osv, kom domen. Gör om, gör rätt. Hallen med hatthylla i EK, skohylla i EK, byrå i EK, vägghylla i EK och nyinköpta spegeln i............EK, blev en aning för mycket........javisst, EK. Såg ut som en avdelning på MIO. Spackla igen hålen, bort med en del av skogen, ny placering av resterande och spänd förväntan tills Ernst frun kommer hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar