lördag 28 januari 2012

Tjött i ögat



Veckan som verkligen varit heaven and hell lider mot sitt slut. Konserten med Drömteatern i Onsdags var ruskigt bra. Kom på mig själv med att sitta och flina mest hela tiden. Dream Theater är inte frivolter, headbangers, spruta eld osv.. Dom kommer för att presentera sin musik och bara det är som skådespeleri. Behövs inga stuntmen då dom utför alla sjuka, aviga baktaktsnummer helt själva som om dom vore från en annan planet. Fina killar helt enkelt. 








Mördande trött hela veckan utan att veta varför. Många kommentarer om att jag sett blek och trött ut. Men det här är mitt vinterface, det har alltid varit så. Jag är ju född på en tropisk ö i Östersjön och kommer helt enkelt aldrig vänja mig med kylan och mörkret. Lagom till våren blommar jag ut igen som den allra sköraste orkidé. Hela denna trötta vecka avrundar jag med en liten släng av ögoninflammation. Kommande vecka sker den stora försäljningen. Företaget säljer av 2/3 av mitt skötebarn och det är med blandade känslor jag sitter på jobbet och sorterar upp nycklar som skall överlämnas till nya ägarna. Vad är det dom brukar säga? En epok går i graven! Kan nog vänta oss en saftig omorganisation inom kort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar