tisdag 21 februari 2012

punch



För min del är frågetecknen betydligt fler än utropstecknen. Hur tänkte dom nu? Är det bara jag som ser vad dom försöker göra? Är det bra att tvinga på folk något dom inte bett om? Jag är väldigt skeptisk men har även rutinmässigt lärt mig att det kvittar vad jag tycker. Roll with the punches Highlander, just roll. 











Märks att trots kyla och snö är ändå sommaren i antågande. Fått lite förfrågningar från vänner som vill hyra stugan på Gotland. Folk planerar, folk längtar, folk vill ut ur vinterdvalan. Egna planer då? Oj vad det kommer bli upp och nervända världen i år. Kärleken kommer börja nytt jobb = ingen semester. Ska jag sitta själv på Gotland och samtala med en rauk? Jag lanserar härmed: stuga uthyres i sommar.
Lanserar även: Tränare söker jobb. Maskineriet gick igång för någon vecka sedan, men det rann ut i sanden. Men coach-hjärnan bråkar med mig dagligen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar