onsdag 1 februari 2012

Glory



Sanningen Bryschaaan!! Jag är trött, glad och lycklig. Första dagen sedan 25 Augusti som jag jobbar heltid. Är det så jävla mycket att yvas över? Ja det är faktiskt så. Jag tillhör den gyllene generationen 60-talsbarn som lärt sig att man ska göra rätt för sig i livet. Ja kanske inte alla då. Ronny, Conny, Sonny gjorde mycket bus och sitter alla på Norrtäljeanstalten. Men vi andra vet att livet går ut på att i ordning: Jobba, äta, sova, föröka och sen dö en ärefylld död. Äh mycket snack, kul att vara back in business. 









Har haft väldigt seriösa samtal med mig själv om att återuppta viktnedgång.nu. Medan vi snackar vidare ska jag bara klämma min 200g helnöt som min kärlek just la vid min sida. Vi har så bra förståelse min fru & jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar