tisdag 21 augusti 2012

Att föda barn

omväxling förnöjer

Har under en längre tid blivit nedmonterad. Jag plockas isär vecka för vecka och mår inte ens lagom dåligt. När den mentala biten är tuff så vill man helst inte att det dyker upp mer grejer heller. Sitter här deppig, butter och jävligt trött då jag på min första dag på jobbet efter semestern, började ana att det inte stod rätt till med mitt öra. Jag hade örongångsinflammation i höger öra för 1,5 år sen. Jag kan inte rekommendera att ni skaffar det. Hela käken svullnade och det gjorde till och med ont i bakhuvudet och ner i halsen. I natt vaknade jag av att det gjorde så ont så jag nästan grät. Satt rakt upp och ner i soffan i två timmar då det gjorde alldeles för ont för att ligga. Jag kände att jag måste åka till akuten. Alla symptom från förra gången var tillbaka + att det sprängde i tinningen också. Vänster öra denna gång dock och omväxling förnöjer. Jag åkte aldrig in akut, jag tog en sömntablett och bad till alla lärjungar i den stora boken. Ja men var gör doktorn åt det då? Jo han rengör gången som inte längre finns för den har svullnat igen. Sen tar han en tampong och blöter den med sprit eller något och trycker helt sonika in härligheten i gången som fortfarande inte finns. Skall till företagsläkaren idag för ett tidigare inbokat möte angående min rygg. Får bli lite omkastning där tror jag. Efter att föda barn och en förlustmatch för Hammarby, måste detta vara det allra jävligaste. Försökte tugga på en macka, det kändes i örat som att några små varelser sitter och för en fotangel framåt och åter i gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar