onsdag 15 augusti 2012

Bulimi



Pizza 

Är det bara jag? Har precis tryckt en pizza och känner mig fet och olycklig. Eller kanske inte olycklig men olydig. Man mår fan inte bra när man går på diet. Det är inget jag försöker trösta mig med, man mår bara inte bra. I dag åt jag först ingenting, sen ingenting, till mellis ingenting, sen två kanelbullar på Statoil och nu en pizza med ett leende. Dags att vända blad, jag vill vara fet och glad. Jag har omvänd Bulimi. Jag äter och äter men kräks aldrig. Så länge man rör på sig kan man äta nästan vad som helst säger dom som vet. Jag tror jag skulle behöva få körkortet indraget, för jag håller inte vikten genom att ta hissen ner till garaget. Det är perfekt att bo centralt, nära till precis allt. Ja och jävligt nära till hissen och till knappen -1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar