lördag 25 augusti 2012

Sjösjuka

                                                                                                                                                            

Animal Planet

Idag skulle vi farit på kryssning jag och fru. Trist. Det fick ställas in. Känns som det inte direkt är första gången vi får ställa in på grund av mannens hälsoproblem. Örat är inte bra än och jag känner mig ostadig. Plötsliga attacker av sjösjuka slår in och då kanske man inte ska ut på havet. Jag har nu sen i Torsdags tagit antibiotikadroppar i örat. 2 på morgonen, 2 på eftermiddagen och 2 till natten. Bra så kanske? Jag har snart tömt en tub med droppar i örat och undrar nu, vart tar dom vägen? Jag har inte märkt att några kommer ut. Inte ens ur andra örat eller näsan. Eftersom jag inte hör något överhuvudtaget på örat kan jag tänka mig att de ackumuleras i hörselgången till något onämnbart ruskigt som man bara hört talas om på Animal Planet. Nä jag är allt en "sorry excuse for a man". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar