onsdag 22 augusti 2012

Tampax

Drama queen

Trots Tampax X 2 i örat,  känns livet ändå rätt kasst. Jag fick åka till akuten med örat. Dom var jättesnälla och försiktiga. Dom konstaterade det jag trodde, att det var örongångsinflammation. Först undersökning som trots allt kändes som att dra ut en visdomstand. Sen en liten sugmakapär för att suga ut små gula kristaller, ni vet sånt som dom gör vissa dukar av eller sånt som ungdomarna har i håret för att få fräcka frillor. Hur som helst, det var riktigt skönt faktiskt. Sen kom snälla syster och tog ett brottargrepp runt huvudet. Nu skulle skiten in. Dra ända in i helvetet vad oskönt det va. Tyckte jag uppträdde moget trots allt och att jag inte fick ett bokmärke tog jag som en man. Var fjärde timme sväljer jag 2 Citodon och överlever nog trots allt.....tills imorgon när jag ska in igen för att dra ut Tampax X 2 som nog torkat och växt fast i trumhinnan. Drama queen? Ja, kan väl hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar