onsdag 8 augusti 2012

Dramatik

Guldhoppet

Nu är det ett sånt där konstigt läge som jag borde förutspått. Hur tänkte jag? Semester i 4 veckor varav 2 hemma. Regn, ingen annan ledig och taskigt med deg. Den enda dramatik på 3 ensamma vardagar är när det smäller i brevlådan och dagens räkningar infinner sig. Planen var ju för fan att ligga på ett kommunalt bad och steka och flexa. Allvarligt, vad fan ska man göra?



Dagens OS. Stor dramatik när guldhoppet RGB med sin häst Casall inte kunde starta. Hästen hade trampat  sig själv på tassen och en liten rodnad hade uppträtt. (Med risk att få alla hästvänner på mig) COMPEED skavsårplåster, HALLÅ! vi pratar inte risk för amputation. Nä vi kopplar om och tittar på en brottare vid namn Henna Johansson. Jaha hon förlorade med 100-0 och blev rullad så många gånger så det blev vågor på Themsen. Ska jag skita i handbollen? Risken är att jag inte bara vräker ut tv´n utan allt som går på el. Kollade ändå och se på fan, grabbarna betvingade Dansken och det tackar en Gotlänning för.


Tobias Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar