tisdag 6 november 2012

Det här går åt helvete

Fosterställning



 

Har åter igen varit och bidragit till Kiropraktorns lyxliv. Nackspärr och ryggskott. Det är så nära spänning och drama man kan komma i min ålder. Just den där stunden när han säger, slappna av, låt huvudet vila i mina händer. Det här kommer vara väldigt obehagligt, det här går åt helvete. Oddsen är 50/50 på att den här gången vrider han av nacken. Krash, puuh det gick bra den här gången också. Efter är det ett par resor värre och ljuv huvudvärk uppstår. Jag lurade döden även denna gång men linimentet som är påstruket bränner som eld på nacke och rygg. Jag ska bara plåga dina skinkor lite. Jag vet precis vad det innebär. En vass armbåge som letar rätt på varenda stel, ömmande punkt på min lilla nätta stjärt. Det går inte ens att andas. Nu får du ge dig. Han ger sig dock aldrig förrän muskeln mjuknar och mina läppar blivit blå. 450:- fattigare, brännskador på nacken och stel som en pinne sitter jag (skulle gärna legat i fosterställning om det gick) och snyftar i min ensamhet. Är bra eländig jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar