torsdag 8 november 2012

Lite svårare att andas

Kamremsbyte 



Min bil är död. Dom ringde aldrig från verkstaden igår om eventuella fel. Dom tog det öga mot öga istället. Det kändes som ett öråd. Den som åker ut denna gång är........den svarta Opel´n. Ja du, det här var inte så bra. Kamremsbyte måste göras snarast. Båda fjädrarna bak är av. Bromsarna bak måste bytas. Kände helt plötsligt att jag fick lite svårare att andas. Eeeum....jaha....ok....vad kostar kamremsbyte?  5500:- exl. moms. Ska jag fråga om det andra? Eeeum...jaha...tack, jag återkommer. Ska jag hoppas på att bilen blir stulen och uppbränd, intensifiera spelandet eller ska jag parkera den i en djup sjö i närheten? Nästa familjefordon blir definitivt en moped.
Spelet igår satt som en smäck. "Solklara" resultat i min favör. Chelsea avgör i 93:e minuten. Tyvärr täcker det inte hjärt & lungräddningen för min bil.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar