fredag 9 november 2012

My wife

Kattmänniska 


Åååååh...men guuuud....snutte då

My wife is wonderföl. My wife is my guidance. Min fru har fått mig till att bli en fjollig, blödig kattmänniska. Jag kommer på mig själv sittandes med programmet Cats 101 eller my Cat from hell och jag utbrister i små små ordalag..naaaaww...ååååååh....men lilla vännen. När Måns intagit min sänghalva så smyger jag ner och får om jag har tur täcke över ena höften. Nu är det visst dags för lite stimulans för katterna. Jag har handlat hyllor för 1400:- som jag svettats med, brottats med och svurit över, här ska visst klättras och här ska minsann höga troner uppstå för de lilla små. Finns det något program på TV som heter Mina katter styr mitt liv? Jag kan bli första gästen i studion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar