tisdag 18 december 2012

En gammal flamma

Detta är en Fantombild av förföljaren


Handlade julmat idag. Jag svär, det var en tant som föjde mig överallt i butiken. Har fru skickat spioner på mig eller tyckte hon jag var het kanske? När jag kikade på julskinka stod hon tätt intill mig och rotade hon med. För varje steg jag tog i sidled följde hon tätt efter. Vid senapen, vid julmusten dök hon upp. Jag var tvungen att göra en dubbel överstegsfint vid kassorna så vi inte hamnade i samma. Kan det kanske ha varit tomtemor? En gammal flamma som åldrats lite hastigare än mig?
Var en sväng till Väsby Centrum. Gick in i den manliga butiken Kicks. Jag klarade exakt 11 sekunder innan huvudvärken vällde fram. Kan det lukta mer parfym på ett och samma ställe?

Det rullar på med rimmen, jag hoppas innerligt att det blir succé på julafton.

Det kunde blivit en tripp till Dorotea, men chansar med denna resa till Nord _ _ _ _ _

Då jag vet att du inte gillar läsk, slår jag till med denna hemgjorda _ _ _ _

För alla gånger jag dragit en vals, hoppas du trivs med detta runt din _ _ _ _, detta är mitt sätt att säga förlåt, det är gjort av snöre och rostfri _ _ _ _

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar