onsdag 19 december 2012

Febertoppar



Precis som den där lilla övergivna valpen sitter jag här. Ont i kroppen, svider i halsen och ingen som baddar min panna. Ja, jag är riktigt svårt medtagen. Febertoppar på 37,7 och faktiskt ganska svårt att svälja. Känns perfekt i tajmingen att man är på väg att bli hospitaliserad. Dotter ligger och åmar sig i sitt rum. Feber och också ont i halsen. Stackars liten, men jag då? Jag har dubbelt så lång hals att ha ont i. Kan tänka mig att det var den efterhängsna tanten (Mr. Scrooges fru?) på affären i går som smittat mig.

Vet inte var jag får allt ifrån, vet bara att succéjul 2012 snart är här.

Då ja känner mig febrig och svettig som ett paket bregott
vill ja rädda din jul med denna manliga _ _ _ _ _ _

Det är ju ingen hemlighet att du vill ha en till katt
här är i alla fall pälsen från en som du kan ha på bilens _ _ _ _

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar