lördag 21 juli 2012

Hårnät

PSG

Zlatan




Jag är glad. Jag är glad för bollsparkaren som flyttat till PSG och enligt Aftonbladet kommer tjäna en vanlig årslön.....om dagen. Undrar vilken ö han köper härnäst? Gotland? Mannen som numer ser ut som en av medlemmarna i Vatos Locos eller basisten i Los Lobos (bara hårnät som saknas) har sålts för 1,4 miljarder under sin karriär. Jag tror vi kommer få se en väldigt fotbollsmätt, halvt orörlig, gestikulerande Zlatan som nog helst skulle vilja jaga rådjur på sin ö i Mälaren. Men!! Jag hoppas verkligen jag har fel. Samtidigt i en annan del av fotbollsvärlden har mitt Hammarby satt på sig värvarvästen. Nik Ledgerwood har anslutit från Tyska 3:e ligan!! Låter inte som vi skrämmer nån med det, men han spelar med Kanadas landslag och i år har han gjort 5 landskamper. Han är förstås forward? Vi behöver en målgörare. Nä, han är mittfältare, men vi har löst det hela genom att flytta upp en Juniorforward. Forza Bajen, jag hoppas jag slipper sitta på nya arenan nästa år och kolla på Bajen-Fjällnora.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar