måndag 2 juli 2012

Morfin




Till akuten igår som jag skrev om. Syftet var att jag vet att något är ordentligt knas och att jag ville ha en Magnetröntgen. I dag gick jag till Previa för att om möjligt få till en tid för Röntgen där ifrån. Förutom att jag fick vänta 45 minuter på min tur som kändes som dagar så blev kontentan densamma idag. Smärtstillande. Nu vet jag inte vilka jag ska ta då KS skrev ut några och Previa några. Till bilden skall även tilläggas en sort som var slut men nu är beställd. Det stora paketet i mitten är medicin för epileptiker, så självklart ska jag prova den på min rygg, smärtstillande plåster på plats, alvedon 3 ggr dagligen och toppa med morfin om det blir för jobbigt. Nu är det ju så att jag har lika många paket som jag knaprar för min lite för mjuka själ. Pillertrillaren har fått sitt ansikte. Fortsättning följer med all säkerhet.......

2 kommentarer:

  1. De där måste du få en bra slant för på plattan. SOm sjukskriven behöver man kanske lite extra inkomster......

    SvaraRadera