lördag 21 juli 2012

Semester

Gotland

Delar av Highlanders åker till den tropiska Ö´n i Östersjön idag. Fru stannar bara till onsdag (no semester i år) Men man får se det så här, har vi riktigt tur kanske vi får dela på droppställning på ålderdomshemmet sen. Det är gemenskap det. Dotter & far skall alltså vara den dynamiska duon som vräker ut sig på Playan och utforskar det vi inte redan upptäckt. "Vädret spelar ingen roll alls" slut citat. Den meningen skrev jag får ett år sen innan resan till Gotland. "Jag påverkas inte nämnvärt av dåligt väder" slut citat igen. Fy fan va kasst det va. Jävla pissväder, vräkte man ur sig dag efter dag. I år skriver jag: Hoppas det blir någon timme sol på dessa 12 dagar för annars kan jag bli sur. Jag har en tendens att påverkas negativt när solen gömmer sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar