söndag 15 juli 2012

Party

Festfin

Far & son har varit hos frisören. Sonen alltid mer vågad, körde en Johnny Bravo frisyr och jag för att bli festfin en väldigt normal medelåldersmansfrisyr. I går var det party, makalöst sliten trots att jag som alltid ligger lågt med alkoholen. Gick i säng 23:50, vaknade 04:45 och lyckades väl med någon slags halvdvala fram till 06:30. Kul som fan att vara helt slut men ändå inte kunna sova. Jätteroligt också att knäppa på TV´n en söndagsmorgon. Det är inte riktigt Prime Time med massa filmer och direktsänd sport. Jag är så trött nu så jag vet inte vad jag fördrivit tiden med för program. Jo det var något om riskförlossningar och ett program om hundar som jag sett 2 gånger tidigare. En utav de sämsta söndagarna i världshistorian tveklöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar