fredag 6 juli 2012

Utförsbacke



När karriären går utför....
..kan man som jag, börja skriva blogg och hoppas på nytt rampljus eller som BlondinBella som konstaterar i tidningarna " det lutar åt att jag har ADHD" Madonna kastar titt som tätt fram sin "Joker" när konserterna inte går något vidare, det blottade bröstet. Thorsten Flink saknar ljuset så pass mycket att han på scen i Gränna frågade om han skulle klä av sig naken följt av en 15 min långt utlägg om sitt drogberoende. Publiken bestod nästan enbart av gamlingar och barn och på klassiskt Flinck manér tafsade han programledaren på röven.
Och när "karriären" som aldrig borde varit någon karriär ändå går utför, dyker nåt snille upp i produktionsgänget bakom allsång på skansen med den briljanta idén att vi bjuder in Basshunter, för hans världshit finns ju numera med i allsångs häftet. Jag säger som teskedsgumman, Göta Petter. Jag förstår att dom vill förnya sig lite men va fan! Rönnerdal han dansar, Kalle på spången och så lilla dragspelssmycket Boten Anna?







Jag ska börja jobba nästa vecka ser det ut som. Jag föreslog för chefen vissa "lättare" sysslor som jag kunde utföra i områdena. Hon spände ögonen i mig och sa: du har utegångsförbud, du ska vara inne på kontoret. Slutsnackat. Hon är mån om oss i gruppen. Jag får vara det vackra ansiktet i kundmottagningen ett tag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar