söndag 14 oktober 2012

Filmtips

Noomi Rapace




Vaknade i morse med en konstig känsla om att jag definitivt vann på Lotto igår. Jag förstår nu när jag kollade raden att det bara vara ett konstigt hjärnspöke. Men jag vet att jag kommer ta storslam snart, jag bara vet. Måste bara acceptera att panta flaskor är en del av vardagen fram tills det plötsligt händer.









Filmtips?
Bänkade oss igår för att se en tät psykologisk thriller med Noomi Rapace. Baby Call hette den visst och det var dukat för succé. Jag kände ganska snabbt att livsglädjen gled ur mig. Försökte trösta mig med ost, kex och Whiskey, men den blev bara hopplöst sämre. Trodde Ingmar Bergman var död. Varför tar kända stjärnor vissa roller?








Katjiing!! 31 oktober får jag min första utbetalning för min Blogg. Ni är så snälla så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar