måndag 1 oktober 2012

Positiv energi

Tillförsikt



Tänk så mycket ett möte kan ge. Har nu börjat röra mig igen utanför den trygga lägenheten. Fika hos härliga vänner igår gav mig mycket positiv energi. Efter Kiropraktorn idag besökte jag jobbet efter väldigt lång frånvaro. Värme och energi när jag mötte min bästis Anki och alla andra goa kollegor. Det kanske ordnar sig tillslut ändå. Om ett par dagar drar fru, son & gubbe till Gotland, där vi bara ska njuta av promenader vid havet och rå om våra själar. Katterna följer självklart med och kommer åter igen få ränna runt helt fria. Sen borde jag vara redo för comeback. Ska även om allt faller på plats ta på mig coachjackan igen och skrämma livet av klubbarna i länet. Tillförsikt om än väldigt försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar