lördag 20 oktober 2012

Min nya melodi


Llanelli AFC



Mina nya hjältar från Wales

Är det månne vändningen? Skall det ändå gå mot ljusare tider för den i folkmun kallade glasliraren? Känns som det räcker med tunggrodda dagar nu. Vann lite pengar i veckan. Alltid lika roligt när det händer. Jag byggde från grunden. Satsade en 20:a på 5 matcher och vann 270:-. Satte dessa pengar på 4 matcher och vann 1050:-. Igår satte jag 300:- och vann 1625:-. Försiktigt spel är min nya melodi. Inga jättevinster men ändock. Det sjuka med vinsten igår var att jag ansåg spelet förlorat och gick och la mig. Sista matchen som jag behövde för vinst gick helt åt skogen såg det ut som, hade en 1:a i den matchen men bortalaget gjorde två mål i 67 och 68:e minuten. I morse när jag kollade visade det sig att mitt lag Llanelli AFC gjorde 3 mål i 83:e, 89:e, och i 94:e. Bondröta eller har den store skäggiga mannen i skyn bestämt sig för att denna pojk har lidit nog?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar