onsdag 9 november 2011

Äggstra


Jag vet inte vad jag ska säga, men faktum är att jag skojade med er om att ni skulle klicka på annonserna inne på min blogg. Mellan juni-oktober hade jag tjänat 7 kronor. Den här månaden har jag hittills tjänat 83 kronor. Ja jag får väl säga: keep on pressing those ads.






Viktjakt.se fortgår. Går faktiskt bra. GI är det som gäller och jag har provat det förut med framgång. Fantasi är vad det handlar om för att variera kosten, men kan ju lugnt säga att ägg kommer jag nog ganska snart ledsna på. Smygvägde mig i dag, jag vet, skulle ju inte förrän på Söndag, men ville ha en indikation. Ser ok ut. Är på rätt spår. 







Sonen ska på kryssning i kväll. Å bevare mig väl. Hurevida det är en smart ide´att åka nu efter alla bekymmer, vill han inte lyssna på. Det var ju ganska mycket enklare förut när man helt enkelt förbjöd dom att göra vissa saker, och att hota med diverse repressalier om dom inte skötte sig. Nu kan man bara hålla tummarna och be till högre makter. "Det e lugnt, jag har inte råd att dricka mycket." "Vi ska alla ta det lugnt."JAG HAR VARIT PÅ KRYSSNING MIN SON, JAG HADE OCKSÅ DÅLIGT MED PENGAR, JAG BLEV ÄNDÅ FLAT OUT DYNGRAK. Sköt dig och kom hem hel och ren!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar