onsdag 16 november 2011

Inte-net



Jag lägger ut en fingervisning hur det kan se ut när man får utdelning på BET365.com. Ja och som ni kan se är mallen lite annorlunda än Svenskaspel, men innehållet är för min del i stort sett det samma. Like picking candy from small small kids.







Ordningen är återställd. Jag är på väg nedåt i vikt igen. Måste ha varit för mycket information från internet som lagrats i mitt huvud, som gjorde den plötsliga och fasansfulla ökningen häromdagen. Tömt information och är nu så där lagom urblåst som bara jag kan vara. Tänker inte på något, drömmer inget och vet nada.
Internet är ju annars djävulens redskap, men det visste ni kanske redan? Har du tillräckligt mycket tid, är lagom naiv och fastnar i en speciell sjanger, kan du bli fundamentalist inom vad fan som helst. Prova får ni se. Gå in på avpixlat.info till exempel. Ett par timmar på den sajten och du gillar inte invandrare efter det. Eller varför inte blackarmy.se, elva år på den sidan och du är frälst AIK:are. Ja läskigt är det, det där internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar