söndag 6 november 2011

Matchvikt





Äh, lägg av! Klart avslutningsmiddagen med brudarna blev en succé. Talen avlöste varandra och när lagledarna reste sig för femte gången försökte jag verkligen lyssna på vad dom sa. Det var tufft då dom dels pratar i 120 km/h och gärna i mun på varandra och med en skärande hög falsett blandat med asgarv. Partyprimadonnor är dom ut i fingerspetsarna. Känns som en perfekt avslutning på ett roligt fotbollsår. Kommer sakna gänget väldigt mycket. Men det ser ut som det blir en kort blixtcomeback i en inomhusturnering i december, då headcoach är på "tränarsymposium" i Thailand.












Inte fåfänga, utan mer ett: kom igen nu, dags att kamma till dig nu, släpp sargen. För inaktiv, för mycket: buhu vad det är synd om mig, vad kan jag trösta mig med? Jag vill fixa till symmetrin på den en gång så läckra kroppen. Har inte vägt mig på månader och ville egentligen inte nu heller. Here it goes, invägning/mätning söndagar med start idag. Sätter extra press på mig genom att lägga ut på blogg varje söndag. Matchvikt som 30-åring 78 kg. Målvikt som stolt 43-åring 2012-02-15, 80 kg. And let me just say, I will make it, do you wanna bet?
96,4 KG, 106 CM (midja)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar