lördag 12 november 2011

Ordspråk


Nervositet eller spänd förväntan, vilket det än var så kunde jag inte sova ut i morse. 06:00 klarade jag inte ligga längre, utan gick upp. Upp med locket till datorn. Bet365.com......YES!! den gick in. Inne i det där flytet igen, hoppas det varar ett tag, bäst att smida medan järnet är varmt, på rullande sten växer ingen mossa, lyckan står den djärve bi, att våga är att tappa fotfästet ibland, att inte våga är att förlora sig själv.Vinst tre dagar på rad, because i´m worth it. (eget beröm luktar illa), en svala gör ingen sommar och liten tuva stjälper ofta stort lass tänker ni. Ja inte vet jag, osvuret är bäst, men jag tycker ändå inte vi ska göra en höna av en fjäder. Jag kan kanske ibland verka dryg, men döm inte hunden efter pälsen. Jag tror på mer framgång, och glöm för all del inte bort att det är alltid mörkast innan gryning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar