torsdag 10 november 2011

Snubblande


Min goa jobbarkompis har farit till Västindien. Hon har liksom en fling där. Om jag nu fattat rätt av hennes Facebook så var det lite mer än en fling. Dom har gift sig i all hemlighet. Jag är så glad för din skull Anki. Kan tänka mig att du lever i århundradets lyckorus just nu. Men hur blir det nu då? Ska ni köpa en hydda ihop och skaffa massa småbandarer? Sitta på kvällarna och tugga kat och skjuta giftpilar på turister? Skämt å sido, stort grattis till er båda och må solen lysa på er var dag.






Testade att betta lite på BET365 för första gången. Lite bättre odds än på Svenskaspel. Funkade där också. Satsad 50 lapp gav 600:- tillbaka. Snubblande nära att kamma hem 6500:- Hur kan man vara snubblande nära? Jo en av matcherna hade jag en 1:a, det stod 2-2 och mellan 75:e och 90:onde minuten fick bortalaget 3 utvisningar, men hemmalaget lyckades ändå inte avgöra. Ganska festligt dock med alla dessa ligor och sporter som BET365 inhyser. Iranska ligan, Indiska Ligan osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar