måndag 28 november 2011

Stabilt


Det är live. Vi är på. Skarpladdat läge. Första riktiga arbetsdagen, där jag avhjälpte problem, där jag fyllde funktion. Hjälpte en go dam med hennes televisionsproblem. Jag la en trollformel på apparaten och nu är allt frid och fröjd. Resterande tid av min vansinnigt långa arbetsdag (2 h) hade vi rehabmöte med arbetsstruktur för mig på agendan. Allt är toppen, nya chefen känns förträfflig och företaget backar upp. Nu ser jag bara fram mot fortsatt helande av ryggen och en stigande kurva från deltid till heltid så småningom. Sen kommer min kompis hem och börjar nu i veckan också. Känns som det mesta börjar gå mot ljusare tider. Highlanderfamily känns stabil, grabben jobbar som en tok fram till jul, jag är mäkta stolt då han bladar iväg varje dag och förgyller folks liv på Toys "r" Us. Fru glad, jag glad, dotter dyr i drift, ja det börjar arta sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar