söndag 20 november 2011

Nedåt



Oj, nu e han inte go Highlanderpojken. Svackan är väldigt djup tråkigt nog. Lider med mina nära som måste se mulen min varje dag. Finns inget drag, ingenting kan glädja mig. Känns riktigt kasst att va så här. Kan tänka mig att det är en blandning av att jag går på diet, skurit ned på en medicin och att jag inte tycker det känns tillräckligt bra med ryggen. Kan också vara skägglossning? Trodde att vetskapen om att jag ska börja jobba skulle lyfta mig, men det kanske kommer. Dags att finna glädjeämnen och vara mottaglig för glädje från familjen, måste knyta näven, bita ihop och lyfta.







Son & jag var ju på testmatch igår med Bajen. Framtiden är tryggad kan man lugnt konstatera. En hel drös med 17 & 18-åringar som var precis hur bra som helst. Testspelarna från USA var också en trevlig bekantskap, två av dom gjorde mål och den tredje visade upp en delikat högerfot. I say buy them all.




Saaaaakta men säkert nedåt

 Målvikt 2012-02-15  80 kg

( 96,4 KG   106 cm   vecka 44 )
( 94,8 KG   103,5 cm vecka 45)

93,8 KG     101,5 cm   vecka 46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar