lördag 17 december 2011

Coach


Mitt korta återtåg som tränare för en dag är över. Fan det e bra kul det här med fotboll. Tre matcher, tre förluster, 0 mål framåt, ändå vänder jag hemåt med ett leende. Hur går det ihop? Den här cupen som laget spelade i innehöll klasslag. Vi ett div 3 lag ställdes mot två st div 1 lag och ett div 2 lag. Tjejerna gör det så fruktansvärt bra, vi är med i alla tre matcher men kan inte riktigt frambringa kyla nog för att sätta chanserna som uppstår. Hatar hedersamma förluster men det var precis vad det blev, tre gånger om.







På tal om hjältar, ni har säkert följt den men jag har förbisett den. Serien Lost upptar den mesta av min dotters vakna timmar. Jag vill inte fastna i en långkörare, men fan man kan inte låta bli att snegla lite. Verkar jäkligt bra, men jag har nog förstört en eventuell långsittning från början då jag sett lite av avsnitt ett, 17 min av avsnitt nio, 4 min av avsnitt 14 och 39 min av avsnitt 22. Det jag lite syrligt konstaterade för dottern häromdan är att hur verkligt är det att alla plan i världen störtar just på den där ön?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar