söndag 25 december 2011

Harmoni

Min kompis Grants har fått ett mer passande glas att vila i

Blev en perfekt fulländad Julafton i det Highländska krypinnet. Tomtegröt till frucke, barnen vittjade sina strumpor innehållande chokladtomtar och en drös med trisslotter. Jag kan ärligt säga att jag inte hörde tomtenissarna denna natt heller. Julbord med allt, Kalle vid tre utan gamnacke på pappa denna gång. Nötter, choklad, must, julfilmer, sen blev det rejäl blykeps och gamnacke på den äldste. Barnen ut med kompisar i nattens yra. Får nog säga att det var nog den bästa julen på länge. Hoppas ni också hade det mysigt med nära och kära.


Jag fegar ur denna Söndag. Jag skjuter på invägningen till nästkommande vecka. Medvetet slarv med must och godis igår gör nog bara att klumpen blir ledsen om han kliver på vågen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar