tisdag 20 december 2011

Humor


Gran införskaffad. Belysning till densamma inhandlad. Sitter och funderar på vad jag ska skriva som svar till tjejen som mailat mig. Vi får en LCD-TV över nu när vi flyttar så jag hade satt ut den på blocket. Nypris för två år sen 4995:-, i stort sett oanvänd, 2700:- Denna lustigkurre skrev: jag tar den...för 1000:- Oj vad snällt kanske jag ska tycka. Vilken kvinna som offrar sig för mig. 2000:- kanske jag hade fallit för, men....En annan skrev och frågade om det gick att titta på film genom USB uttaget på tv´n. Nej man kan bara samla insekter och frön från en backsippa där uti. Hur som helst, behöver ni en fin 32" platt rackare, just let me know.







Hade utvecklingssamtal med min nya chef idag. Nu vet hon vart skåpet ska stå. Jag gjorde väldigt klart vem det egentligen är som runs the show, har det sista ordet och styr trupperna genom eld & vatten......Hon. Jag fortsätter vara len, övervänlig och lagom gullig.






Humor är viktigt. Jag gillar humor när den är som enklast. Humor som är så dålig så den blir briljant. Humor som den gjordes på Poppes och Hasse & Tages tid, kan bara älska den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar