tisdag 6 december 2011

Hits


Ska man verkligen hålla på och skriva varje dag, och om allt och inget? Ja det är kul i alla fall. Dom som är experter på detta med bloggande, säger man ska nischa sig, sikta in sig på ett eller max två ämnen, då får man mest träffar och mest läsare. Tror det skulle bli rätt tråkigt om jag styrde min blogg till bara fotboll eller bara politiska livsåskådningar. Jag är nöjd med mina trogna läsare och jag är faktiskt ganska nöjd med bloggen hittills.







Klämde mina två timmar på jobbet idag och avslutade med julbord hos en leverantör. Det var inte tokigt, men lite tråkigt när man måste välja bort musten, potatisen och dessertbordet. Men vad gör man inte för att återfå sin en gång så gudomliga kropp.
På tal om den, jag har varit på gymmet idag. Kan ju inte säga att det går lättare och lättare, men vem fan har sagt att livet ska vara enkelt? Tycker dock att de andra fantasterna sneglar lite åt mitt håll och med frustration lägger på några kilo till på sina maskiner. Ska avsluta denna Tisdag med något riktigt flottigt, en kycklingsallad som jag avnjuter med ett glas.....ja loka då.
Länge sen jag skrev om mina tipsvinster, det har endast berott på att....hmm.....pengarna e slut....eller....ja ok då, jag e kass just nu, så nu e det sagt då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar